Nuffnang Ads

Tuesday, December 21, 2010

ebook Abangensem


Salam..

Hm, penatnya dua bulan terakhir ni. Nak menulis dan mengomen blog pun tak berkesempatan. Hanya dapat membaca sahaja. Baru-baru ni aku ada dapat ebook terbaru dari AE secara percuma, menang contest la katakan..hihiii.

Kat sini aku nak promote ebook abang ensem, "CARAKU". Dalam ebook terbaru AE ni aku nak highlight kan beberapa perkara:

1. Apa yang AE tuliskan dalam "CARAKU" adalah 100% percent apa yang AE dah buat sepanjang berkecimpung dalam bidang hartanah.

2. Gaya penulisan sempoi dan senang nak difahami.

3. Bagi orang-orang yang baru nak ceburi bidang hartanah macam aku ni, boleh lah beli kesemua ebook AE ni. Aku dah langgan semuanya.

4. Kalau nak tau detail, kenalah beli..hahahaaa..

Tahniah AE, ebook anda memang berguna..

Wasalam

1 comment: